0

Inga produkter i varukorgen.

Hem

Majblommesäljare

På den här sidan hittar du svaren på de vanligaste frågorna för dig som säljer majblommor. Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss via formuläret längst ner på sidan.

Så här redovisar du din majblommeförsäljning

Frågor & svar

Var laddar jag ner appen?

Appen Majblomman laddas ner via Google Play eller App Store.

Varför kan jag inte sälja majblommor i appen?

Försäljningen öppnar 10 april och stänger 1 maj. Vid tekniska problem kontakta Majblomman via formuläret nedan.

Varför kan jag inte se min försäljning i appen?

Om du säljer med grön väska – kolla så att du har kopplat den till appen. Se hur du gör här.

Om du säljer från webbshop – kolla att köparen köpt från rätt shop. Fungerar det fortfarande inte? Kontakta Majblomman via formuläret nedan.

Jag har fel saldo i appen. Mina majblommor är slut men det står det inte i appen.

Kontakta personen som gav dig majblommorna. Om de inte kan hjälpa dig – kontakta Majblomman via formuläret nedan.

Varför kan jag inte dela min webbshop?

Instruktioner hur du delar din webbshop finns i appen.

Mina majblommor är slut, hur gör jag nu?

Hämta nya hos personen som gav dig majblommorna.

Vad gör jag med kontanter?

Kontanter swishas in via QR-koden i appen.

Jag skrev in fel gruppkod, fel namn eller stavade fel på mitt namn, hur gör jag nu?

Kontakta Majblomman via formuläret nedan.

Hur redovisar jag?

Följ instruktionerna i appen. Redovisning sker från den 2 maj.

Vad gör jag om min redovisning inte stämmer?

I appen kan ange vad du tror har gått fel i din redovisning. Även om redovisningen inte stämmer kan du godkänna och skicka in den.

När får jag min provision?

När du redovisat och lämnat in överblivna majblommor sker utbetalning via Swish till det nummer du angav vid redovisningen. Provisionen betalas ut några dagar efter redovisningen.

Min provision gick till fel person, vad gör jag nu?

Kontakta Majblomman via formuläret nedan.

Fyll i och skicka in din fråga här