0

Inga produkter i varukorgen.

Hem

Majblommesäljare

På den här sidan hittar du svaren på de vanligaste frågorna för dig som säljer majblommor. Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss via formuläret längst ner på sidan.

Redovisa barnens försäljning 4 till 26 maj

Redovisningen startar 4 maj runt klockan 9.00 då det kommer finnas en länk till redovisningen i Majblommans app. Hjälp gärna barnet att redovisa sin försäljning! Notera att det inte går att redovisa innan 4 maj.

De första dagarna kommer det vara högt tryck på redovisningen och vi rekommenderar er att sprida ut redovisningarna under hela redovisningsperioden som pågår mellan 4 och 26 maj.

Så här säljer barn majblommor från väska

Vad gör jag om min redovisning inte stämmer?
I appen kan ange vad du tror har gått fel i din redovisning. Även om redovisningen inte stämmer kan du godkänna och skicka in den.

Var laddar jag ner appen?
Appen Majblomman laddas ner via Google Play eller App Store.

Jag skrev in fel gruppkod.
Kontakta Majblomman via formuläret.

Jag skrev in fel namn eller stavade fel på mitt namn.
Kontakta Majblomman via formuläret.

Jag kan inte se min försäljning i appen.
Om du säljer med grön väska – kolla att du har kopplat den till appen. Se hur du gör här

Om du säljer från webbshop – kolla att köparen köper från rätt shop. Fungerar det fortfarande inte? Kontakta Majblomman via formuläret.

Jag kan inte sälja majblommor i appen.
Försäljningen öppnar 18 april och stänger 3 maj. Vid tekniska problem kontakta Majblomman via formuläret.

Jag kan inte dela min webbshop.
Instruktioner hur du delar din webbshop finns i appen.

Mina blommor är slut.
Hämta nya hos personen som gav dig blommorna.

Hur redovisar jag?
Följ instruktionerna i appen. Redovisning sker från den 4 maj.

När får jag min provision?
När du redovisat och lämnat in överblivna blommor sker utbetalning via Swish till det nummer du angav vid redovisningen. Provisionen betalas ut några dagar efter redovisningen.

Min provision gick till fel person.
Kontakta Majblomman via formuläret.

Jag har fel saldo. Mina blommor är slut men det står det inte i appen.
Kontakta personen som gav dig blommorna. Om de inte kan hjälpa dig – kontakta Majblomman via formuläret.

Vad gör jag med kontanter?
Kontanter swishas in via QR-koden i appen. 

Fyll i och skicka in din fråga här